Вступна кампанія
Перелік документів для вступу на сайті Університету
Прийом студентів на навчання відбувається відповідно до Правил прийому👈🏽
Із інформацією для вступників на основі повної загальної середньої освіти та особливості вступу на навчання для здобуття ОС "Бакалавр" можна ознайомитись тут 👈🏽
Інформація для абітурієнтів, що вступають на навчання за ОС "Магістр" можна ознайомитись тут👈🏽
Вступ - 2023
Порядок прийому до закладів вищої освіти 2023: основні тези
Увага! Цей порядок прийому може бути змінений за результатами остаточного погодження!
Вступникам-2023! Це простіше, ніж ти уявляєш, – 5 кроків до омріяної мети!
📍 Крок 1📍
Виріши, ким ти прагнеш стати у майбутньому (перелік спеціальностей НУХТ - https://nuft.edu.ua/vstupnyku/nashi-speczialnosti-2023), зареєструйся на мультипредметний тест (НМТ) https://testportal.gov.ua/osnovne-pro-nmt-2023/ і успішно склади його (кожний предмет НМТ має свою вагу, щоб оптимально обрати третій із них, радимо ознайомитися з переліком вагових коефіцієнтів предметів НМТ - Додаток 7 Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2023 р. https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/vstup-2023/15.03.2023/Nakaz.MON.276.vid.15-03-2023-yustovanyy.pdf)
📍Крок 2📍
З 1 липня 2023 р. зареєструй електронний кабінет вступника на навчання https://vstup.edbo.gov.ua/
📍Крок 3📍
З 19 липня та до 18:00 31 липня 2023 р. подай електронну заяву та мотиваційний лист через електронний кабінет вступника https://vstup.edbo.gov.ua/ (якщо бажаєш підвищити свій конкурсний бал – обирай 1 або 2 пріоритет в НУХТ на спеціальності 131, 133, 141, 142, 144
📍Крок 4📍
З 1 до 5 серпня 2023 року на сайті НУХТ https://nuft.edu.ua/vstupnyku/vstup-2023 слідкуй за оприлюдненням списків рекомендованих до зарахування та повідомленням в електронному кабінеті вступника https://vstup.edbo.gov.ua/ про можливу рекомендацію здобувати вищу освіту за державним або регіональним замовленням.
📍Крок 5📍
З 6 серпня до 18:00 8 серпня 2023 р. побачивши рекомендацію до зарахування, виконай вимогу до зарахування – в електронному кабінеті вступника https://vstup.edbo.gov.ua/ підтвердь вибір омріяної спеціальності в НУХТ і з 9 до 10 серпня 2023 р. очікуй повідомлення в електронний кабінет вступника https://vstup.edbo.gov.ua/ та знаходь себе у списку зарахованих на бюджет на сайті НУХТ https://nuft.edu.ua/vstupnyku/vstup-2023
📌 Вітаємо! Ти – студент НУХТ!📌 Важливо!📌
Якщо ти не знаходиш себе в списках зарахованих на бюджет, не впадай у відчай, а інвестуй у своє майбутнє і вступай на контракт до НУХТ: надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції, після 9 серпня 2023 року, а зарахування – до 30 серпня 2023 р.
Перелік необхідних документів для вступу
Заява про допуск до участі у конкурсному відборі (подається в електронному вигляді у визначені терміни разом з мотиваційним листом - про це існує детальна інформація на нашому сайті у відповідних вкладках);
Документ про освіту на основі якого здійснюється вступ і додаток до нього (+ їх копії) якщо інформація про ці документи не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
Документ, що посвідчує особу та громадянство (+ копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
Військово-обліковий документ (+ його копія) (військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників - посвідчення про приписку до призовних дільниць);
Чотири однакових кольорових фотокартки розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото);
Документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування та/або навчання (для осіб, які мають таке право);
Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
Документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для нарахування додаткових конкурсних балів (за наявності);
Медична довідка за формою 086-о (тільки для осіб, які претендують на поселення у гуртожиток - потрібна при поселенні);
Копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).
Копії документів, окрім документа, що посвідчує особу, та військо-облікового документа засвідчує за оригіналами приймальна комісія закладу вищої освіти, до якого вони подаються. Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються.
Подання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися шляхом:
особистого подання;
надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни.
Якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів (особисто або поштовим відправленням), то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.
Договір про навчання (незалежно від джерел фінансування) між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) є підставою для видання наказу про зарахування. Якщо вступник здійснив виконання вимог до зарахування без особистого подання документів, то наказ про зарахування може бути виданий без укладання договору. Якщо договір про навчання не буде укладено впродовж трьох місяців після початку навчання (підписаний особисто або кваліфікованим електронним підписом), то цей наказ скасовується в частині зарахування такої особи.
Вступник, у якого після отримання документа про освіту, на підставі якого здійснюється вступ, змінилось прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), додатково особисто пред’являє приймальній комісії закладу вищої освіти свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану щодо відповідної зміни та виданого на його підставі документа, що посвідчує особу, відомості про яку вносяться до ЄДЕБО.
Особи, які подали заяви в електронній формі без накладання кваліфікованого електронного підпису, крім того, зобов’язані підписати власну заяву, роздруковану приймальною комісією.
У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
Вимоги до мотиваційного листа
Вимоги до написання мотиваційного листа (посилання на офіційний документ НУХТ)
Вимоги до оформлення тексту мотиваційного листа:
Обсяг - одна-дві сторінки;
формат сторінки - А4;
шрифт - Times New Roman;
розмір (кегль) шрифту -14;
міжрядковий інтервал 1,0;
поля, з усіх боків - 2 см;
абзац (відступ) - 1,25;
вирівнювання - по ширині.
Мова - українська.
Мотиваційний лист вступника повинен містити такі складові частини:
Представлення:
відомості про адресата, як отримувача листа (назва закладу освіти та навчального підрозділу) та вступника (прізвище, ім'я, по батькові, адреса проживання, контактна інформація) – розташовується у правому верхньому куті листа;
назва «Мотиваційний лист».
Основна частина:
найменування обраної освітньої програми (спеціальності), певного освітнього (освітньо-наукового) ступеня, закладу освіти;
який заклад освіти закінчив;
який освітній і освітньо-професійний і освітньо-кваліфікаційний і освітньонауковий рівень I ступінь у якому закладі освіти за якою спеціальністю вже здобутий (якщо є);
досягнення у навчанні (успішність, вивчення профільних дисциплін, та рівень їх засвоєння, знання іноземної мови);
історія вибору освітньої програми (спеціальності) та закладу освіти;
основні сильні якості вступника, що будуть корисними у період подальшого навчання за фахом;
інформація про набуті соціальні навички, важливі для здобуття обраної спеціальності (волонтерська діяльність;
участь у заходах, спрямованих на формування активної громадянської позиції, здорового способу життя, екологічної, емоційно-етичної культури, стресостійкості), спортивні досягнення, захоплення тощо;
плани розвитку вступника у процесі професійного становлення.
Висновки:
очікувані результати – яким чином обрана освітня програма (спеціальність) допоможе реалізації вступника у професійному житті, які результати навчання очікує вступник для успішного розвитку.
Критерії розгляду мотиваційних листів
лаконічність змісту;
дотримання офіційно-ділового стилю;
чітка структурованість мотиваційного листа;
цілісність, логічність та послідовність викладу;
повнота інформації про вступника;
правильність найменувань обраної освітньої програми (спеціальності), певного освітнього (освітньо-наукового ступеня, закладу освіти, на які планується вступ;
наведені досягнення у навчанні відповідають обраній за заявою освітній програмі (спеціальності), певного освітнього (освітньо-наукового ступеня, закладу освіти, на які планується вступ;
наявність успішних академічних результатів з певних предметів, які пов'язані з обраною освітньою програмою (спеціальністю);
високі досягнення в навчанні поєднуються з участю в предметних олімпіадах та конкурсах (участі в науковій роботі);
наявність досягнень у навчанні, які виходять за межі освітніх програм освітнього рівня I ступеня, на основі якого здійснюватиметься вступ;
знання іноземної мови та досвід участі в міжнародних проектах;
наявність принаймні одного доречного прикладу із власного життя або події з суспільно-політичного життя, що спонукали до обрання освітньої програми (спеціальності);
поінформованість вступника про обрану освітню програму;
наявність роздумів щодо правильності професійного самовизначення;
наявність роздумів щодо здатності до самореалізації у професії;
наявність обгрунтованого бачення себе у перспективі як успішного, конкурентоспроможного фахівця;
наявність досвіду громадської активності, спортивних досягнень;
виявлено здатність до інтерпретації ідей, позицій, фактів, реалій, ситуацій як регуляторів соціальної поведінки, процесу професійного становлення;
наявність зв'язків зроблених висновків з наведеними аргументами та прикладами;
висновки органічно пов'язані з аргументами й прикладами;
очікувані результати є особисто значущими щодо майбутнього процесу професійного становлення;
оригінальність викладеного матеріалу;
якість мовного оформлення.