Резюме – важливий засіб самореклами на ринку праці. Цей документ повинен мати професійний вигляд і водночас бути надзвичайно апдейтним, креативним, адже є візитівкою охочого одержати вакантну посаду. Саме резюме формує в роботодавця перше враження про потенційного працівника.

Заняття з української мови (за професійним спрямуванням) зі здобувачами третього курсу Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І. С. Гулого було присвячене особливостям його укладання. Так, доцентка Людмила Приблуда розповіла про те, за допомогою яких мовних та технічних засобів резюме можна надати більш привабливого та коректного вигляду, що дає змогу завдяки йому збільшити шанси потрапити на співбесіду. Також філологиня звернула увагу й на те, що знижує професійний рівень цього документа. Далі – комунікативна складова, зокрема, робота над самопрезентаціями під час співбесіди з роботодавцем. Буде цікаво!

Не забуваймо, що віра в успіх – перший крок до поставленої мети!

Leave a Comment